6 תשובות
זו הייתה האנימה הראשונה שראיתי והיא באמת נתנה לי טעם לעוד ממליצה בחום להתחיל איתה
שואל השאלה:
אחלה, תודה לכם/ן
אחלה, תודה לכם/ן
אנונימי
קצת קריפי, אבל תהנה
היא בין האנימות הראשונות שראיתי, היא טובה
היא נחמדה אבל לא טובה למתחילים לדעתי
לא ככ תראה האנטר x האנטר ואני ממש ממליצה על נערת הארנב