10 תשובות
צודקת.
שואל השאלה:
הכוונה שהחיים במשחק מושלמים לעומת המציאות וזאת בריחה
בגלל זה אני מרגישה רע כשאני רוצה לשחק כי החיים שלהם מושלמים
אנונימית
אה הבנתי לא יודעת זה כולה משחק
את צודקת
לא הבנתי את הכוונה
מסכימה ב-100% אני הרבה נכנסת לעצב בתים ולשחק שאני מרגישה יאוש מהחיים האמיתיים בשביל לדמיין איזה כיף היה לי אם היה לי בית כמו בסימס ואז אני כועסת על עצמי שאני מבזבזת זמן על זה במקום לדאוג לדברים בחיים האמיתיים שלי
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני מבינה אותך לגמרי אנונימיתת
אנונימית
שואל השאלה:
אתם אוסרים על עצמכם לשחק?
אנונימית
^מעולם לא שיחקתי
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת את המשחק אבל הוא גורם לי להרגיש רע כשאני משחקת
אנונימית