5 תשובות
אני חושבת שכן אולי יהרוס את הבית משעמום אבל כבר השארתי את שלי והיה בסדר תדאגי להשאיר לו אוכל שיספיק ומים
זה תלוי באופי של הכלב יש כלבים רגועים יותר שפשוט ישנו 24 שעות ויש כלבים שהיה קשה להם הם ישתוללו לבד גם לא להוריד אותו 24 שעות לא תהיה לו אפשרות לפרוק אנרגיה וזה יגרום לו להשתגע לבד בבית
אנונימית
24 שעות זה הרבה
מה עם טיולים? ומה אם הוא יסיים אץ כל האוכל מהר ולא יהיה לו? קצת סיכון לדעתי
מה עם טיולים? ומה אם הוא יסיים אץ כל האוכל מהר ולא יהיה לו? קצת סיכון לדעתי
אם ל אכפת לך שיעשה צרכים בבית תשאירילו מספיק מיים ואוכל
שואל השאלה:
השארתי לו מים ואוכל ומשחקים שלו ולצרכים יש פדים ששמתי (הוא רגיל אליהם) אז מהבחינה הזאת זה בסדר. פשוט קצת כואב לי להשאיר אותו לבד :(
השארתי לו מים ואוכל ומשחקים שלו ולצרכים יש פדים ששמתי (הוא רגיל אליהם) אז מהבחינה הזאת זה בסדר. פשוט קצת כואב לי להשאיר אותו לבד :(
אנונימית