3 תשובות
היי, מניחה שזה לא רלוונטי, למדתי קצת אבל אני לא במינה בזה, מקווה שהלך לך טוב במתכונת או בהצלחה אם עוד לא עשית אותה:)
שואל השאלה:
תודה! הייתה לי המתכונת ונראה לי שהלך סבבה
תודה! הייתה לי המתכונת ונראה לי שהלך סבבה
יופי, מקווה שתקבלי ציון טוב:)
באותו הנושא: