8 תשובות
הזוי
זה באמת הזוי.
אין כל כך מה לעשות חוץ מלא לייחס לזה חשיבות והם יעזבו אותך
אין כל כך מה לעשות חוץ מלא לייחס לזה חשיבות והם יעזבו אותך
איכס מזעזע בעיניי
שואל השאלה:
גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול לגעת בו היו לידו עוד איזה 6 חברים בבונים
ותודה חבר'ה (:
גם אם הייתי רוצה לא הייתי יכול לגעת בו היו לידו עוד איזה 6 חברים בבונים
ותודה חבר'ה (:
אנונימי
^^ לא, מה תלונה במשטרה תעזור?
ישחררו אותך בטח אחרי שניה והוא ימשיך עם ההצקות עוד יותר, עדיף להתעלם.
ישחררו אותך בטח אחרי שניה והוא ימשיך עם ההצקות עוד יותר, עדיף להתעלם.
אני חושב שהיית צריך להגיד משהו או לעשות משהו אומנם יש כאלה שקשה להם וקופאים אבל בשביל למנוע מקרים כאלה בעתיד צריך לפעול באותו הרגע.. מקווה שאתה בסדר!
^^^^הבבונים היו מפקירים אותו חבל שלא נלחמת בו
אנונימי
שואל השאלה:
שמח להודיע לכם שהילד שהציק לי אבא שלו הרביץ לאמא שלו ועכשיו הם התגרשו אני מאושרר
שמח להודיע לכם שהילד שהציק לי אבא שלו הרביץ לאמא שלו ועכשיו הם התגרשו אני מאושרר
אנונימי
באותו הנושא: