4 תשובות
זה בסדר לגמרי מותר לך לחשוב על דברים כאלה אבל תמיד תזכירי לעצמך שכזה באמת קורה זה לא כמו במחשבות זה לא קצת כואב זה כואב ממש וזה חסר כשמישהו כבר לא שם אז את לא באמת (דגש על באמת) רוצה את זה אלא רק חושבת על זה בפרטי אם את רוצה אני יכול להרחיב את הפן האישי יותר
זה קורה לכולם המחשבות האלה
וזה לא אומר שאת רוצה שיקרה לדודה שלך משהו
זה בסך הכל אומר שאת רוצה תשומת לב וזה בסדר ולגיטימי אל תרגישי אשמה בגלל זה
וזה לא אומר שאת רוצה שיקרה לדודה שלך משהו
זה בסך הכל אומר שאת רוצה תשומת לב וזה בסדר ולגיטימי אל תרגישי אשמה בגלל זה
אנונימית
כשמישהו ממש ממש מעצבן אותי אני חושבת על זה שאני רוצה למות ברגע הזה רק כדי שהוא יצטער על זה שזה היה היחס שלו אלי לפני שמתתי וכדי שהוא יצטער על זה עד סוף החיים שלו, אני יותר גרועה:)
אנונימית
זו מחשבה בכלל לא מזעזעת. את בסך הכל רוצה שיתייחסו אלייך. זה רע?!?!
באותו הנושא: