3 תשובות
לי זה היה פנימי והיה לנו דף מושגים. אם את לא עושה פנימי בהחלט צריך ללמוד בעפ
לאף אחד לא אכפת כמה קיבלת באזרחות כל עוש זה עובר
לא מילה במילה, אבל כן יש צורך לזכור את כל הפרטים של כל הגדרה מבחינת התוכן שלה. לא חובה לדעת לנסח את ההגדרות ממש כמו שהן כתובות במחוון.
באותו הנושא: