8 תשובות
פריימר לא צריך לשים במכונה
פריימר זה די מוצר איפור
לגבי לק גל יש לק בסיס ששמים לפני
שואל השאלה:
פריימר ללא חומצה החומר הזה הנוזלי
אנונימית
אה נראלי את מתכוונת לאקריל או משהו
לא צריך לשים
אני הבנתי למה התכוונת לא צריך לשים במכונה שימי פריימר ואז בסיס
שואל השאלה:
אני יודעת אבל אני שמה פריימר ואז בסיס
אנונימית
אני יודעת שחברה שלי שמה 90 שניות אבל הוציאה לפני
(אם התכוונת לדבר הזה של הבנייה שזה מגיע בשופרפרת כזאת )
פריימר זה משהו שונה זה לא קשור ללק גל.

יש טופ ובסיס אם לזה את מתכוונת.