10 תשובות
מזעזע
אנונימי
לא הבנתי איך זה נראה מקדימה אבל זה יפה
זה מפחיד אחי, תעשה
אנונימי
זה בסדר
זה סבבה אתה יכול לעשות
אוי לא
נחמד, אם היה אפשר לראות איך זה נראה מקדימה, זה היה יותר עוזר.
אם אתה אוהב תעשה!!!
לא מת. עם אתה רוצה משהו בסגנון אתה יכול לגלח את שני הצדדים ולא מאחורה (סוג של מוהק) לדעתי עדיף
אנונימי
זה יפה לבנים מסוימים