4 תשובות
תכתבי לו במילא עוד כמה שנים את כבר לא הולכת לראות אותו
אנונימית
שמעי תפסי אותו לפנין מול פנים תגידי לו שבא לך לפתוח דף חדש ולחזור לקשר
תרשמי "היי,שמעתי שנפרדת מחברה שלך,רציתי לשאול איך אתה?" ומשם תפתחי שיחה
תשאלי אותי האם הוא בסדר ואז אחרי זה תמשיכי עם זה
באותו הנושא: