9 תשובות
נגד.
נגד.
גם וגם זה משתנה
נגד
שואל השאלה:
ועד לאן אתן מגלחות בידיים, כי כאילו ממשיכים גם למעלה של היד טיפה
ועד לאן אתן מגלחות בידיים, כי כאילו ממשיכים גם למעלה של היד טיפה
אנונימית
אני בם אבל בלי קשר, תמיד מומלץ עם כיוון הגדילה כדי למנוע מהשיערות לצמוח לא טוב, רק במקרים שבהם רשום על הסכין/מכונה לגלח נגד כיוון הגדילה עושים את זה
אנונימי
אני רק מגלחת ברגליים
אבל נגד ברור
נראה לי יותר נוח
אבל נגד ברור
נראה לי יותר נוח
גם וגם
שניהם
באותו הנושא: