7 תשובות
שואל השאלה:
לא יודעת הכל יושב מכוער
יש לך חנייות שאת ממליצה עליהם?
לא יודעת הכל יושב מכוער
יש לך חנייות שאת ממליצה עליהם?
אנונימית
באמריקאן איגל יש 00 שזה xs וזה צמוד וצר מאוד, בכללי יש להם מבחר מגוון ומעניין ממליצה לך לבדוק שם, אצלי כל הגינסים מישם.
היוש אני גם רזה ברגליים
וstudio pasha שלמות
וstudio pasha שלמות
אנונימית
שואל השאלה:
אביטל אני רזה ברגליים אבל בבטן והמותניים אני רגילה מידה 36-38 (בחיים לא נכנסת ל00) ובגלל זה קשה לי למצוא משהו טוב כי בבטן זה יושב יפה וברגליים ענק
אביטל אני רזה ברגליים אבל בבטן והמותניים אני רגילה מידה 36-38 (בחיים לא נכנסת ל00) ובגלל זה קשה לי למצוא משהו טוב כי בבטן זה יושב יפה וברגליים ענק
אנונימית
שואל השאלה:
אני אחפש תודה
אני אחפש תודה
אנונימית
^^בעיקרון אני בבטן גם לא רזה- יש לי כרס (היקף 65) והרגליים שלי נורא רזות- ומידה 00 של אמריקאן איגל יושבת עליי טוב.
פשוט טיפ- תקני לא גזרה נמוכה מידי מידי ולא גבוה מידי אלה קצת מיתחת לפופיק. זאת הגיזרה שיושבת יפה על גופות כאלה לדעתי.
פשוט טיפ- תקני לא גזרה נמוכה מידי מידי ולא גבוה מידי אלה קצת מיתחת לפופיק. זאת הגיזרה שיושבת יפה על גופות כאלה לדעתי.
אני לא קונה סקיני אז אין לי מושג
לדעתי רחב הכי מחמיא
לדעתי רחב הכי מחמיא
באותו הנושא: