5 תשובות
א להצליח להכנס לתנור זה מרשים. אחר כך תלוי אם הוא דלוק אבל אם כן אז וואלה לא כיף לא מומלץ וכנראה מוות
מה שהיה בשואה. נשרפים, נכווים, נחנקים
אנונימית
מה שכן מאוד תלוי כמה זמן ובטמפרטורה. אם את תיהי שם כמו תפוחי אדמה בתנור או משהו אז הגוף שלך, החלבונים והמוח יעברו דנטורציה ואז מוות. כמובן גם מלא כוויות, או חנק. השאלה מה יהרוג אותך קודם
מרגישים כמו בחוף בתאילנד, אוויר טוב
כמו בשואה..
באותו הנושא: