6 תשובות
ישנתי עמוק* וכן זה בסדר
למה אתה שואל ילדים בני 14 אם זה בסדר???
אנונימי
זה שלא שמעת את הצפירה - זה בסדר, כי אין חובה כזאת לשמוע צפירה, אבל חבל שהפסדת קריאת שמע בזמנה וזה לא בסדר, כי זאת מצות עשה מן התורה (כלומר, משהו שחייב לקיים), ואם הפסדת את זה - לא תוכל להשלים את זה, נשארת באותו יום בלי קריאת שמע של שחרית (וקראית שמע - זאת קבלת עול מלכות שמים).
אנונימי
שעות השינה שלך חשובות יותר מכל דבר אחר בעולם אחשלי, תחזור לישון
אנונימי
כן. לא נורא
כן