13 תשובות
לא חחח אנחנו כבר מדינה
לא
לא
לא, ולא שואלים שאלה כזאת
אנונימית
לא ! אנחנו לא ניתן לאף אחד להחזיר את זה .
לא
לא
לא. יש לנו מדינה עכשיו וצבא חזק
עדיין יש אנטישמיות אבל לא ניתן לעצמנו להיגרר למצב נוראי כמו השואה שוב
עדיין יש אנטישמיות אבל לא ניתן לעצמנו להיגרר למצב נוראי כמו השואה שוב
אומרים שמלחמת גוג מגוג תהיה כזאת ואף גרוע יותר ככה שכן.
לדעתי יש סיכוי והוא אפסי
לא.
לא
כיום אנחנו מאוד חזקים (והמלחמות שלנו מוכיחות את זה
כיום אנחנו מאוד חזקים (והמלחמות שלנו מוכיחות את זה
הכל יכול להיות..
באותו הנושא: