6 תשובות
אני אוהבת אותו מאודד מאז 2016 אבל אני לא בפאנדום
אני אשמחח !! אני כבר לא דיירקשנית מעל חצי שנה אבל אוהבת אותו מאודד אני אשמח !
אני אוהבת אותו ויש לי ילד בבית הספר שגם מת עליו ואנחנו מדברים מלאאא
אני מאוד אוהבת את המוזיקה שלו:)
מה דעתך על as it was?
מה דעתך על as it was?
רק הארי
בואי
באותו הנושא: