התחברות
הרשמה
מישהו שהיה במרכז הקונגרסים בחיפה
ויודע לומר לי אם הופעות שם זה בישיבה או בעמידה ?
כי יש הופעה שרשום באתר שם שזה בעמידה
27 באפריל 2022, 23:16
חיפה
תחבורה ציבורית
אוטובוסים
נסיעה
פסטיגל
4 תשובות
הייתי שם בפסטיגלים
זה מושבים
ב
בורקסים
הייתי בפסטיגלים, בישיבה
E
Evaa
פסטיגלים
ישיבה
Ben
הייתי שם והכל מושבים אז ישיבה
א
אנלא צאחלה
באותו הנושא:
להגיע למרכז הקונגרסים בחיפה - מרכז הקונגרסים בחיפה, איזו תחנת רכבת הכי קרובה לשם? תודה!
יש פה מישהי/מישהו שהייתה/היה מאושפז בשלוותה (ביה"ח פסיכיאטרי ומרכז לבריאות הנפש בהוד השרון)?
איך מגיעים למרכז הקונגרסים בחיפה
מאיזה גוש במרכז הקונגרסים יוצאים השחקנים בפסטיגל?
מהי התחנת רכבת הקרובה ביותר למרכז הקונגרסים חיפה?
מישהו מעוניין ב3 כרטיסים לאיתי לוי במרכז הקונגרסים בחיפה? שווה ממש, פרטים בפרטי
באיזה גוש כדי לשבת, ומאיפה רואים יותר טוב, ויותר טוב לשבת בפסטיגל במרכז הקונגרסים בחיפה?
קניון חיפה נמצא ליד מרכז הקונגרסים איפה שהפסטיגל?
איזה מטרונית מגיעה מלב המפרץ למרכז הקונגרסים בחיפה?
הקונגרס הציוני הראשון וקונגרס באזל זה אותו הדבר?
כמה זמן זה מלב המפרץ עד למרכז הקונגרסים לפסטיגל?