יש לי אוזניות של חברת realme וניגמר הסוללה אז הטענתי עד שהמנורה ירוקה כמו שרשום בהוראות ועכשיו שאני משתמש בו אז יש לי הודעה שיש לאזניות 10% ואחרי כמה דקות נכבה לי. מישהו יודע מה הבעיה? אולי אחרי שמטעינים צריך להשאיר את זה בקופסה בשביל שהטעינה תעבור מהקופסה לאזניות עצמם?