7 תשובות
אם את בתת משקל אולי
אבל זה קצת מוזר
אם את בתת משקל זה הגיוני, אם לא אז תלכי לרופא.
שואל השאלה:
אני קרובה לתת משקל
הייתי מלאה (משקל תקין, קרוב למשקל עודף)
התחלתי פעילות גופנית וירדתי לאט במשקל
אבל בחודשיים האחרונים אכלתי פחות מ1000 קלוריות ליום (אל תשפטו בבקשה, אני עדיין מפוצצת אשמה על כל ביס שאני אוכלת)
וזה מה שהביא לזה כנראה
אנונימית
כדאי ללכת לרופא
כן, זה נשמע כמו הפרעות אכילה
תעזרי לעצמך שלא תפגעי בגוף שלך
שואל השאלה:
זה מתחיל לעבור
היום נניח לא ספרתי קלוריות באובססיביות ובטח אכלתי איזה 1200 שזה מעולה יחסית לבדרכ
זה פשוט שאני עדיין לא מרגישה שרזיתי וזה מבאס אותי
אנונימית