10 תשובות
נכון שצריך לזכור אותם אבל אם היינו באבל כל יום על מה שקרה איך היינו מתקדמים?
אני מסכימה איתך. אולי אנשים ייתעצבנו, אבל יש למשל את הסכום שהשקיעו בקהילה הגאה, שהיה אפשר לנצל לדברים ככ הרבה יותר חשובים, כמו למשל- ניצולי שואה
יש ככ הרבה ניצולים שלוקחים תרומות אוכל, וזה מזעזע לדעתי שזה מה שמגיע להם.
כמעט ואין באמת ערכים בעולם. אנחנו מעריכים את ניצולי השואה כשזה נוח לנו.
זו הממשלה אשמה
אנונימית
שואל השאלה:
ליקריץ_
לא אומרת להיות באבל אבל טיפה טיפה לעשות מאמצים כדי שירגישו שטוב להם במדינה שהם לא הגיעו סתם לארץ ישראל ויחיו בתנאים ללא ברז מים שעובד או בלי מקום נוח לישון
הממשלה בקושי זמן בשלטון, כשביבי היה שם במשך כמה שנים ולא עשה כלום ושום דבר לטובתם. די להפיל עליהם הכל.^^
אנונימית
שני הממשלות לא משהו
לא בתקופה של ביבי ולא בתקופה הזו
אבל נכון כל האחריות נופלת על ביבי פה
אנונימית
אנחנו צריכים להקדיש יום אחד כי כל יום זה בלתי אפשרי. וניצולי השואה אם היו חיים היו רוצים שנחיה כמו מלכים ולהיפך זה להתפנק כי אנחנו העם היהודי ומגיע לנו להנות עד הסוף על כל מה שעשו לנו אין פיצוי לזה!
מסכימה איתך
אני מסכימה איתך במאה אחוז על זה שצריך לזכור אותם בכל יום, הנושא הזה הוא מאוד קשה
אבל אם כל יום יהיה ממוקד בזה אנשים יתקשו לשמור על שגרה, על לימודים ועל עבודה
ביום השואה כולם מניחים הכול בצד וזוכרים אותם ביחד ואת מה שהם הקריבו כדי שאנחנו נהיה פה
עצם זה שכולם עוצרים הכול ביום הזה זה משהו מיוחד, זה משהו שאני מאוד מעריכה במדינת ישראל