התגברתי עליי לפני כבר שנה ואתמול בלילה חלמתי עליו....
היה לי עד לפני שנה מישהו שהייתי ממש בקטע שלו איזה שנתיים הייתי בקטע שלו בתחילת שנה החלטתי שחאלס ושלא מתאים לי כי הוא םגע מי מלא מפה לשם שכחתי ממנו ואז אתמול בלילה חלמתי שהוא נועל אותי ואותו בחדר שלו והוא מנסה חנשק אוצי ואנמ באה ושואלת אותו למה הוא נזכר עכשיו ומלה לשם בחלום הםכנו להיות יחד עכשיו אני לא יודעת אם זה סתם כזה התת מודע זרק לי את החלום הזה משום מקום או שזה אולי באמת סימן לסגור איתו מעגל