8 תשובות
מעולה
ולתגובה השניה לא מתעלמים זה לא מכבד הוא קיבל אותה לעבודה המינימום זה להודיע לו
שואל השאלה:
תודה רבה לשניכם
שלחתי לו, נקווה לטוב
אנונימית
שואל השאלה:
היי (השם של המנהל), חשבתי על זה והחלטתי שאני לא רוצה להמשיך יותר בעבודה
אני חושבת שהעבודה הזאת פחות מתאימה לי כרגע
בכל מקרה תודה על ההזדמנות


זה נראה לכם בסדר?
אנונימית
אל תשלחי כלום פשוט להעלם אופציה א
ואופציה ב פשוט לרשום לו היי , קיבלתי הצעת עבודה מדודה שלי שיותר מתאימה לי שמחתי לעבוד נהנתי תודה לך כל הכל זהו
היי (השם שלו) מה קורה?
אני חושבת שאני לא רוצה להמשיך יותר לעבוד
מה הוא אמר?
תגידי לו שלא היה לך טוב ושאת לא רוצה להמשיך.
ממש לא פשוט להיעלם/לשקר
שואל השאלה:
^^הוא אמר שהוא מבין, ושרק אבוא למשמרות שכבר קבעתי להשבוע
אנונימית