74 תשובות
הטעם שלך די טוב מה הבעיה בו
לשפוט על פי מוזיקה זה דבר ככ שטחי.. הם שטחיים!
למי אכפת מה את שומעת?!
תמשיכי לשמוע את הסגנון שאת אוהבת, ואני מקווה שאף פעם לא תתני לזה להשפיע עלייך הרבה, כי יש לך סגנון מוזיקה מדהים!
למי אכפת מה את שומעת?!
תמשיכי לשמוע את הסגנון שאת אוהבת, ואני מקווה שאף פעם לא תתני לזה להשפיע עלייך הרבה, כי יש לך סגנון מוזיקה מדהים!
יש לך טעם טוב
אנשים שלא נחשפים למוזיקה מעבר לאזור הנוחות שלהם הם טיפשים
אנשים שלא נחשפים למוזיקה מעבר לאזור הנוחות שלהם הם טיפשים
שואל השאלה:
תודה..(:
תודה..(:
אנונימית
אני ממש אוהבת את הטעם שלך דרך אגב. ואל תשימי עליהם למה מי הם שיקבעו לך מה לשמוע ומה לא לכל אחד יש טעם משלו זה בדיוק כמו שתגידי להם מה לאכול ומה לא לאכול כי את לא אוהבת את זה.
שואל השאלה:
חח תודה באמת
חח תודה באמת
אנונימית
מזכיר את השירים שלי נשבע אני קולט אותך לגמרי ולמי אכפת מהם שימותו זה לא עניינם
וואו איזה דבילים אני לא יכולה
יש המון אנשים לא מאוד חכמים בעולם הזה וצריך להכיר בזה
הם לא מכבדים וגם אין מה לדבר איתם בנושא הזה כי הם לא יבינו הם בורים
ואני ממש אהבתי את המוזיקה שאת שומעת:):):)
יש המון אנשים לא מאוד חכמים בעולם הזה וצריך להכיר בזה
הם לא מכבדים וגם אין מה לדבר איתם בנושא הזה כי הם לא יבינו הם בורים
ואני ממש אהבתי את המוזיקה שאת שומעת:):):)
אחלה מוסיקה, פשוט בישראל פחות מקובלת, אבל זה לאנשים חסרי טעם טוב, אל תתעסקי במה שאנשים חושבים עליך אלא במה שאת מאמינה ואוהבת ואל תדאגי לגבי כלום, פשוט תהני מזה ותדעי שיש מלא אנשים שאוהבים את הסגנון שלך ואת תכירי מלאא אנשים שאוהבים את הסגנון
זה לא הטעם שלי אבל מה אכפת להם כל עוד את לא מסתובבת עם רמקול או חוגגת להם מתחת למרפסת מה אכפת להם
אנונימית
שואל השאלה:
חח תודה... חבל שאי אפשר לשלוח יותר מ5 פרחים
חח תודה... חבל שאי אפשר לשלוח יותר מ5 פרחים
אנונימית
אחותי יש לך טעם נדיר
אנחנו שומעות ממש דומה
אנחנו שומעות ממש דומה
כי אחותי זה מוזיקה של ילדי סנטר
אנונימית
הארי סטיילס ממש סבבה אבל השאר אני לא מכירה, חוץ מזה אל תשימי עליהם תשמעי מה שבאלך
מה אכפת לך מה הם חושבים זה הטעם שלך
מה, אלה להקות בטופ העולמי, אני לא אוהב רוק כבד או מטאל אבל הם ממש טובים
כנראה את בחטיבה וילדים באותו הגיל לא מודעים לזמרים שלא שומעים את השירים שלהם בטיקטוק
כנראה את בחטיבה וילדים באותו הגיל לא מודעים לזמרים שלא שומעים את השירים שלהם בטיקטוק
תתעלמי מהם תשמעי מה שאת רוצה מי שיורד עלייך סתם דפוק
אנונימי
אני מעדיף שירים רגועים עם משמעות שאפשר לשמוע להיות בכיף. אבל תעשי מה שבא לך יש המון מעריצים שלהם
אני יודעת שזה לא קשור לשאלה אבל תתחילי לשמוע גם רד הוט צ'ילי פפרז יש להם מוזיקה שאני חושבת שאת תואהבי
יש לך טעם טוב.
לשפוט לפי מוזיקה זה שיטחי כל כך, תתעלמי.
לשפוט לפי מוזיקה זה שיטחי כל כך, תתעלמי.
טעם מעולה במוזיקה אני מת על הלהקות האלה
היום קשה למצוא אנשים שמעריכים מוזיקה טובה שהיא לא סטטיק נועה קירל וכל השטויות האלה
אנונימית
א ע ע ע ע יש לך טעם נדירר
מי שאומר את זה פשוט לא מבין מהחיים שלו ומעדיף לשמוע שירים שמדברים על לשים לבחורה פעמון סביב הצוואר כמו פרה.
מי שאומר את זה פשוט לא מבין מהחיים שלו ומעדיף לשמוע שירים שמדברים על לשים לבחורה פעמון סביב הצוואר כמו פרה.
תשמעי מה שאת רוצה...לא אמור להיות אכפת לאף אחד אני חושבת שזה אדיוטי לשפוט את הטעם של מישהו במוזיקה, גם אם הוא ממש ממש שונה משלך
אגב יש לנו טעם ממש דומה :)
אגב יש לנו טעם ממש דומה :)
מוזיקה מעולה
לא הכל אבל הרוב
לא הכל אבל הרוב
אני נשבעת שזה הטעם שלי ובכל מקום שופטים אותי
המשפחה שלי והחברים לכיתה הם בעיקר אבל בתכלס בכל מקום,הייתי בטיול לפני שבוע וכשאבא שלי אמר לדוד שלי שאני מעריצה של קווין הוא ישר שאל אותי מלא שאלות,זה כל כך מציק ומעיק ומעצבן ואני מבינה איך את מרגישה כל כך,זה הכי לא נעים שיש.
המשפחה שלי והחברים לכיתה הם בעיקר אבל בתכלס בכל מקום,הייתי בטיול לפני שבוע וכשאבא שלי אמר לדוד שלי שאני מעריצה של קווין הוא ישר שאל אותי מלא שאלות,זה כל כך מציק ומעיק ומעצבן ואני מבינה איך את מרגישה כל כך,זה הכי לא נעים שיש.
שואל השאלה:
תודה:))
הורדתי מאנונימית..
תודה:))
הורדתי מאנונימית..
יש לך טעם ממש מקסים!! אני לא שומעת את הארי סטיילס, פליטווד מק, קייס, וסטיבי ניקס, אבל לפי שאר הלהקות שכתבת, יש לי תחושה שהם מעולים! d: (אחמ נירוונה, קווין, וארקטיק מאנקיז>>>>)
ובכל מקרה, אל תתייחסי לאף אחד מהם מי שיורד על טעם של אחר בנושאים כאלו, הוא סתם מטומטם.
ובכל מקרה, אל תתייחסי לאף אחד מהם מי שיורד על טעם של אחר בנושאים כאלו, הוא סתם מטומטם.
שואל השאלה:
תודה!
תודה!
אנונימית
רק שידעו שני ששומע את המוזיקה של היום, שומע קולות ממוחשבים של בני אדם שלרוב לא סיימו בית ספר.
שלא ידברו על קופים
שלא ידברו על קופים
*ארקטיק מאנקיז
חחח מבינה אותך גם עליי יורדים.. שימי פס:) העיקר שזה מה שאת אוהבת
אנשים מאוד מקטלגים כזה לפי מראה וסינגלים וסטיגמות שיש גם שירים ודברים מעבר לזה...
אנשים מאוד מקטלגים כזה לפי מראה וסינגלים וסטיגמות שיש גם שירים ודברים מעבר לזה...
אלה שאומרים לך את זה חסרי טעם, כי יש לך טעם טוב במוזיקה
עזבי את אלה שיורדים עלייך, המוח שלהם כנראה לא התפתח מספיק בשביל להבין שלא צריך לשפוט בן אדם בגלל הסגנון מוזיקה שהוא שומע
עזבי את אלה שיורדים עלייך, המוח שלהם כנראה לא התפתח מספיק בשביל להבין שלא צריך לשפוט בן אדם בגלל הסגנון מוזיקה שהוא שומע
אחותי מה את רוצה מהם--- תתגאי בזה שאת מבינה במוזיקה
הם שומעים נועה קירל כשקשה להם תבכי בשבילם מרחמים
הם שומעים נועה קירל כשקשה להם תבכי בשבילם מרחמים
סליחה אבל ארקטיק מאנקיז>>>>>>
שואל השאלה:
חח כלכן מלכות באמת
חח כלכן מלכות באמת
אנונימית
הטעם שלך במוזיקה מעולה אנשים ששופטים על פי מוזיקה הם מטומטמים על תקשיבי להם
אל תשימי על אף אחד!
אני שומעת את בילי ואומרים לי שזה רק לדכאוניים, זה הטעם שלך, כמו שהטעם שלהם הוא שלהם, הם לא מתחברים הם לא חייבים אבל לא צריך לרדת עליך בגלל זה.
אל תתייחסי.
אני שומעת את בילי ואומרים לי שזה רק לדכאוניים, זה הטעם שלך, כמו שהטעם שלהם הוא שלהם, הם לא מתחברים הם לא חייבים אבל לא צריך לרדת עליך בגלל זה.
אל תתייחסי.
סגנון זה סגנון אישית אני מאוד לא אוהב את המוזיקה הזאת אבל לכל אחד יש סגנון שונה
הארי סטיילס >> 3>
שואל השאלה:
הארי סטיילס>>
הארי סטיילס>>
אנונימית
אימלה הטעם שלך מדהיםם
אנונימית
גם עליי צחקו ששמתי שיר של ריטה פתאום בעבודה, אל תשימי עליהם זאת המוזיקה שלך ואת תשמעי כמה שבא לך
תתעלמי מהם הם ממש לא שווים את העצבים שלך מי הם בדיוק שיכתיבו לך מה לשמוע עם הם לא אוהבים את המוזיקה הזאת שלא יקשיבו אבל זה לא יפה שהם אומרים דברים כאלה עלייך אני גם שומעת חלק מאלה אבל גם עם יגידו משהו על זה תתעלמי על תיקחי את זה ללב שלך הם ממש לא שווים את זה
היא סתם רוצה צומי שכולם יגידו לה "איזה טעם טוב יש לך" סתמי תפה את מושפעת ורואים
^מה הקשר, אני לא אומרת לה שאני אוהבת את הטעם שלה כדי שתרגישי טוב אלא בגלל שזה הסגנון שאני אוהבת ומה שאני שומעת
אנונימית
לא צריך לשפוט אנשים לפי המוזיקה שהם שומעים אלא לפי האופי וההתנהגות ולדעתי לא צריך לשפוט בכלל אל תקחי את זה אישי ופשוט תתעלמי ותמשיכי לעשות מה שעושה לך טוב ולשמוע את המוזיקה שאת חושבת שטובה.
פףף נשמע שהטעם שלך במוזיקה הרבה יותר טוב משלהם.
אנונימית
הטעם שלך נדיר;)
מי שאמר אחרת טעה באמת!!
חוץ מזה לכל אחד יש טעם משלו ותשמעי מה שאת אוהבת, אל תתייחסי לאחרים❤
מי שאמר אחרת טעה באמת!!
חוץ מזה לכל אחד יש טעם משלו ותשמעי מה שאת אוהבת, אל תתייחסי לאחרים❤
לא מתה על פופ אבל גראנג' זה אהבה ומי שאומר שלא שיקבל כפכף לראש
זה ממש הטעם שלי
וחוץ מזה תתעלמי תמיד אומרים לי שהמוזיקה שלי מוזרה, הטעם של כל אחד במוזיקה הוא שונה, זה מה שיפה בנו והופך אותנו למיוחדים, יש לנו טעם שונה בנושאים שונים
וחוץ מזה תתעלמי תמיד אומרים לי שהמוזיקה שלי מוזרה, הטעם של כל אחד במוזיקה הוא שונה, זה מה שיפה בנו והופך אותנו למיוחדים, יש לנו טעם שונה בנושאים שונים
אני לא מכירה את זה כולם אבל את אלה שאני מכירה יש להם מוזיקה כל כך טובהה!!!
שואל השאלה:
hot girl summer
לפי מה שהבנתי לפי ההתנהגות המפגרת שלך, את המושפעת מביננו. אני הסברתי פה איך אני מרגישה :)
hot girl summer
לפי מה שהבנתי לפי ההתנהגות המפגרת שלך, את המושפעת מביננו. אני הסברתי פה איך אני מרגישה :)
אנונימית
ארקטיק מונקיז>>ן
דווקה יש לך טעם ממש טובים
שואל השאלה:
תודה!:))
תודה!:))
אנונימית
את אוהבת את הארי סטיילס? אני כבר אוהבת אותך.
ודבר שני אל תתייחסי אליהם ותשמעי מה שאת רוצה
ודבר שני אל תתייחסי אליהם ותשמעי מה שאת רוצה
קול
זה תלוי
אם המוזיקה שלך באמת מוזרה מוזרה אז זה מעיד על משהו לא?
אבל בכללי אין על מה לצחוק
אם המוזיקה שלך באמת מוזרה מוזרה אז זה מעיד על משהו לא?
אבל בכללי אין על מה לצחוק
יש לך אחלה טעם במוסיקה(:
יש לי חבר שהוא הכי חנון והוא די מקובל חברתית והוא שומע דברים כאלה. תירגעי זו בסך הכל מוזיקה
אנונימי
ארטיק מנקיז מושלם
גם עלי יורדים שאני שומעת מה שאני אוהבת ואני שומעת סגנון הרבה יותר שונה משלך
תשמעי מה שבאלך ושימי ז'ן על מה שאומרים לך
תשמעי מה שבאלך ושימי ז'ן על מה שאומרים לך
אני מכירה אנשים שמקשיבים למוזיקה בסגנון שלך. זה בסדר גמור
כאילו תשתדלו לא לעשות לי פה מינוסים אבל הסיבה שזה כנראה קורה זה בגלל שבדרך כלל על אנשים עם טעם מוזיקה כזה יש הרבה סטיגמות ולא בקטע אישי כי אני לא מכיר אותך וזה כנראה לא נכון לגבייך אם זה מפריע לך אבל מניסיון אישי שלי זה בדרך כלל נכון
פשוט תתעלמי מהם
פשוט תתעלמי מהם
אנונימי
רוצה לראות שאני חושחש הבלש??? (אני מבין שאף אחד לא רוצה)... השם שלך בסטיפס הוא ~~adore you~~
איך אני יודע???
חקרתי
למה חקרתי???
כי כתבת בתיאור של השאלה שאומרים לך "למה הם נראים כמו קופים" והיום בערך בצהריים שאלת שאלה "מה אתם אומרים על השיר הזה???" ואני עניתי וכתבתי "למה הם נראים כמו קופים???"
אני צודק???
עכשיו רציני:
סליחה שכתבתי את זה לא חשבתי שתעלבי מזה, זה היה בצחוק, מקווה שתסלחי...
אוי, אני מרגיש כלכך נבוך... טוב אתם יודעים מה אומרים... "החטא ועונשו"
איך אני יודע???
חקרתי
למה חקרתי???
כי כתבת בתיאור של השאלה שאומרים לך "למה הם נראים כמו קופים" והיום בערך בצהריים שאלת שאלה "מה אתם אומרים על השיר הזה???" ואני עניתי וכתבתי "למה הם נראים כמו קופים???"
אני צודק???
עכשיו רציני:
סליחה שכתבתי את זה לא חשבתי שתעלבי מזה, זה היה בצחוק, מקווה שתסלחי...
אוי, אני מרגיש כלכך נבוך... טוב אתם יודעים מה אומרים... "החטא ועונשו"
^^זה לגמרי נכון.
זה בסדר כי זה לא בשליטתנו.
החוכמה האמיתית היא באמת לחקור על הנושא ולא לקבוע סתם עובדות כי זה מה שאומרים או חושבים:)
זה בסדר כי זה לא בשליטתנו.
החוכמה האמיתית היא באמת לחקור על הנושא ולא לקבוע סתם עובדות כי זה מה שאומרים או חושבים:)
וכן האנונימי עם החבר "המקובל חברתית ששומע שירים כאלה" זה אני ולא יודע למה שמתי אנונימי
א. יש לך טעם פאקינג מצויין
ב. גם אם הטעם שלך באמת היה גרוע, מזה עניינם?!? סתם קנאים טיפשים, תתעלמי
ב. גם אם הטעם שלך באמת היה גרוע, מזה עניינם?!? סתם קנאים טיפשים, תתעלמי
את שומעת מוזיקה של אנשים מבוגרים מגילך. אין כאן טוב או לא טוב.
אני אישית יכול למצוא הרבה היגיון בחלק רב מהדברים שאת בוחרת לשמוע... כי אלו אחלה להקות לטעמי.
אך יחד עם זאת,
להגיד שהמוזיקה שאת ואני אוהבים היא "טובה יותר" זה מטופש.
זה שאנחנו אוהבים אותה, לא אומר בהכרח שהיא "טובה יותר".
לכן אני פחות מאמין במשפטים כמו "יש לך טעם טוב".
מי שם אותנו להחליט מה טוב ומה לא...?
בכל אופן, בהחלט יכול להיות שהאוזן שלך אוהבת דברים מורכבים יותר מהדברים הפשוטים שמנוגנים בימינו.
זו הסיבה שמיינסטרים הוא מוזיקה מאד פשוטה. כי מיינסטרים אמור להיות מה ש"הרוב" שומע.
אז אל תתבאסי על אנשים שצוחקים על המוזיקה שאת אוהבת לשמוע. זה או שהאוזן/המח שלהם לא רגילים לדברים מורכבים, או שהמוזיקה לא מרגשת אותם מספיק. כך או כך, שני המצבים בסדר וזכותם. לא צריך להפגע מאנשים אינפנטיליים.
אגב,
כולנו משנים סגנונות מוזיקה עם הגיל.
לא משנה כמה הסתלבטו עליי ואמרו לי "תחכה לכשתגדל", הם צדקו בסוף.
דברים שלא חשבתי שאי פעם אקשיב להם, היום ברשימת ההשמעה שלי.
אז תהני מהמוזיקה שלך, זה בסדר, ושהם יהנו משלהם. אין כאן תחרות של מי טוב יותר וטוב פחות.
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.
אני אישית יכול למצוא הרבה היגיון בחלק רב מהדברים שאת בוחרת לשמוע... כי אלו אחלה להקות לטעמי.
אך יחד עם זאת,
להגיד שהמוזיקה שאת ואני אוהבים היא "טובה יותר" זה מטופש.
זה שאנחנו אוהבים אותה, לא אומר בהכרח שהיא "טובה יותר".
לכן אני פחות מאמין במשפטים כמו "יש לך טעם טוב".
מי שם אותנו להחליט מה טוב ומה לא...?
בכל אופן, בהחלט יכול להיות שהאוזן שלך אוהבת דברים מורכבים יותר מהדברים הפשוטים שמנוגנים בימינו.
זו הסיבה שמיינסטרים הוא מוזיקה מאד פשוטה. כי מיינסטרים אמור להיות מה ש"הרוב" שומע.
אז אל תתבאסי על אנשים שצוחקים על המוזיקה שאת אוהבת לשמוע. זה או שהאוזן/המח שלהם לא רגילים לדברים מורכבים, או שהמוזיקה לא מרגשת אותם מספיק. כך או כך, שני המצבים בסדר וזכותם. לא צריך להפגע מאנשים אינפנטיליים.
אגב,
כולנו משנים סגנונות מוזיקה עם הגיל.
לא משנה כמה הסתלבטו עליי ואמרו לי "תחכה לכשתגדל", הם צדקו בסוף.
דברים שלא חשבתי שאי פעם אקשיב להם, היום ברשימת ההשמעה שלי.
אז תהני מהמוזיקה שלך, זה בסדר, ושהם יהנו משלהם. אין כאן תחרות של מי טוב יותר וטוב פחות.
על טעם ועל ריח אין מה להתווכח.
יש לך טעם מדהים
הטעם-שלך-פאקינג-מושלם.
איזה קנאים.. תתעלמי
איזה קנאים.. תתעלמי
הארי פאק*נג סטיילס
הכל עיניין של טעם אבל שימי עליהם פס
הכל עיניין של טעם אבל שימי עליהם פס
יש לך טעם נדירר
כל עוד יש שם את הארי סטיילס
סתם סתם
תתעלמי,הכל מקנאה
כל עוד יש שם את הארי סטיילס
סתם סתם
תתעלמי,הכל מקנאה
באותו הנושא: