9 תשובות
לא משמין ולא בריא
עדיף לא לשתות בכלל וכן זה משמין כל מה שאת אוכלת או שותה זה מעלה קלוריות
לא זה פחות סוכר מקולה רגילה
אין בזה סוכר יש בזה תחליף לסוכר
לא אבל לא בריא
לא
כול דבר אם גזים זה מנפח את הבטן
יש בזה ת'סוכרזית