15 תשובות
לפי מה שהבנתי כן, גם אני אכלתי :( היה לי כבר פעם אחת סלמונלה מקווה שלא יקרה שוב
שואל השאלה:
מה כן אין
יש, פרסמו היום. נראלי שהיום.
שואל השאלה:
לא פרסמו כלום בדקתי
שואל השאלה:
אין בדקתי בחמל ובפוש ובישראל בידור וגם בגוגל בקליק אין סלמונלה זה בכלל לא של שטראוס
סליחה, את צודקת. סליחה שהלחצתי, התבלבלתי עם מוצר אחר שמכיל שוקולד.
לא אין !!
בדקתי ובקליק אין
שואל השאלה:
וואי הפלתם לי את הלב לתחתונים
הרגע אכלתי קליק ועברתי כתבה כתבה ובדקתי שאין בקליק
להפך הם אומרים שקליק נשאר בסופרים ותחליף לכל מוצרי שטראוס
את צודקת. סליחה.
לפי דעתי חבל לקחת סיכון..
כל מוצר שיש עליו סמל של שטראוס לא לקנות!!!
זה באמת מסוכן :(
שואל השאלה:
מה כן?!?
אין.