60 תשובות
הצפירה היא בעשר
עריכה : התכוונתי למחג
לא בסדר בכלל
אתה במרחב ציבור, תכבד.
אהה בערב
עדיף לעצור ולעמוד
תעצור ותעמוד
לא, זה כל הקטע שעומדים.
צריך לכבד, לעצור את הכל ולעמוד דקה.
אם זה בסדר? עניין מוסרי שלך עם עצמך

אם הייתי רואה אותך ברחוב בזמן צפירה רץ הייתי חושב שזה ממש לא מכבד
שואל השאלה:
יש לי מאמן אתיופי קשוח והוא לא יסכים לי לעצור אפילו לשנייה
אנונימי
מחלוקת בית שמאי ובית הלל.
זה אחת המחלוקות היחידות בש"ס שבית הלל מחמירים ושיטת בית הלל היא להלכה אז אסור
כן זכותך לרוץ בזמן הצפירה
אנונימי
לא
זה לא מוסרי.
אתה טכנית יכול אבל זה סתם לא יהיה בכבד בשיט לעזור לדקה (+-) לא יהרוג אף אחד.
היום אין צפירה אבל
ובכל מקרה זה ממש לא מכבד לעצור לדקה שתיים לא יעשה לך כלום
לא, פשוט תעצור בצפירה.
כן הכל טוב, כל עוד אתה נזכר בהם גם תוך כדי לא סוף העולם. אתה יכול גם אחרי הריצה לעמוד ולהיזכר.
אולי תלך לישון
תעמוד לדעתי
לא ... זה 2 דקות לכבד את אלו שנספו
הצפירה מחר בכלל
אנונימית
אין צפירה היום
ובכל מקרה למה שהמאמן האתיופי הקשוח שלך לא יבין את הסיבה? אני בטוחה שגם הוא עומד בצפירה
זה בסדר פשוט כשיש צפירה תעמוד ותכבד
גם לי יש אימון מחר בעשר, מתי שבאמת יש צפירה ואני אזכיר גם למאמן שלי לא לשכוח לעמוד לפני

טכנית אתה יכול תמיד לבחור להמשיך בחייך אבל רק שתדע

מאז שאני זוכר את עצמי עמדתי בכל צפירה כי יש לי כבוד למדינה שלי ולעם שלי ולכל ההיסטוריה הקשה שלנו, ואני רואה בעמידה נתינת כבוד
^חתיך כל הכבוד
אנונימית
קודם כל אין היום בערב צפירה,
דבר שני, נניח והייתה צפירה הגיוני שתהיה בן אדם תעצור את עצמך לשתי דקות בשביל אשכרה לכבד, ועוד במרחב ציבורי
די להטריל ועצוב שהרוב כאן ענו לך בלי לדעת שאין היום בכלל צפירה וזה רק מחר.
לא
תכבד
תעצור ותעמוד
^ מן הסתם שזה מחר מי אמר שזה היום
לא!!!
לא בסדר בכלל, תכבד ותעצור ותעמוד לדקה. בכל מקרה הצפירה היא מחר בבוקר בשעה עשר אז אין לך מה לדאוג
בעיקרון, בחירה שלך, אני לא חושב שלעמוד או לא לעמוד משנה משהו כל עוד אתה מכבד את זה בלבך, ולפי השאלה מובן לי שכן, מה שאחרים יחשבו אני לא יכול להגיד לך, אבל באמת שבסופו של דבר זה תלוי בך, אבל אם אתה ממש רוצה אתה יכול לעצור, זו רק דקה או 2, לא יהיה כל כך נורא
תעצור ותעמוד
תעשה מה שבא לך
אתה מחליט לעצמך
לא!! תעצור באמצע
אין חוק שמכריח אותך לעמוד בזמן הצפירה
אתה לא יכול לשאול אם זה בסדר כי כל אחד חושב משהו אחר
תעשה מה שבאלך ואל תקשיב פה לילדים הצבועים שעושים מינוסים לכל תשובה שלא מסתדרת עם הדעה שלהם
לא, תעצור באמצע כדי לכבד.
לא
תעמוד 2 דקות ואחר כך תמשיך
אני בזמן צפירה לא עומדת ולא כלום, רק אומרת פרק תהילים
לא שמעתי שלעמוד עוזר במשהו
אנונימית
אנונימית לעמוד לא עוזר בכלום נכון, אבל זה לא משנה זה יום אבל לאומי, ואם את חלק מהלאום אז הרבה יותר ראוי שתכבדי ותעמדי ולהוסיף גם פרק תהילים זה ממש יפה, אבל עדיין העמידה היא הזדהות
פשוט תעצור באמצע
אנחנו חיים בחברה
אנונימית
כל כך קשה לעצור ולעמוד דקה?
אנונימית
למה שתעשה את זה, לא.
תעצור ותעמוד!!!!!
ממש לא
מה הבעיה לעמוד שתי דקות ולהמשיך?
כן זה בסדר
זה לא ממש מכבד אבל זה עדיין בחירה שלך ומה שאתה בוחר זה בסדר פשוט קח בחשבון שאנשים לא יאהבו את זה ואולי יצאו עליך

והצפירה בכלל מחר לא היום
אז תצא לרוץ יותר מוקדם
לדעתי תעצור.
בתור אחת שגם מתאמנת ורצה בריצות קצרות וארוכת, אני ספציפית ביטלתי אימון היום למרות שאין צפירה. לא מכבד לרוץ (וכנראה שגם לשמוע מוזיקה) באמצע צפירה. בצפירה כל מדינת ישראל מתייחדת עם הנספים ומכבדת אותם לבסה"כ 2 ד'ק. שאגב, בזכותם יש לך את האפשרות בכלל לצאת לרוץ על האדמה הזו.
או שתעצור לשתי דקות או שתקצר את הריצה כדי שזה לא יפגע בביצועים.
זו דעתי
זה די עניין של מוסר עצמי תעשה מה שבא לך אבל מה אכפת לך לעמוד דקה ולכבד
לא,

זה כולה דקה ולעמוד ולתת כבוד
אף 1 לא מת מלעמוד דקה
^

אי -עמידה בקלות תראה בעיניי אחרים כ- גסות רוח
בטח שזה בסדר , תעשה מה שאתה רוצה
עדיף לכבד.. זה רק כמה דקות
^
הוא תיקן בתגובות
^

זו שאלה שהכוונה שלה מלכתחילה להגיע לחמות ו-לעצבן לא מעט אנשים ,
תעשה מה שבא לך זה לא כיאלו שמישהו מחייב אותך אתה יכול לכבד את מי שנספה גם בזמן שאתה רץ
שואל השאלה:
תודה על העזרה
המאמן הסכים לי לעשות 14 ק"מ אינטרוולים במקום
אנונימי