9 תשובות
להסתכל במראה
אם אתה אוהב את עצמך זה הכי חשוב
תשאל אותי
אין דבר כזה 'לדעת בוודאות' כי בכל זאת, יופי זה בעיני המתבונן וטעם זה אינדבדואלי.
תנסה לאהוב את עצמך כמו שאתה והכי חשוב שאתה תרגיש טוב עם עצמך וזה יקרין כלפי חוץ
תנסה לאהוב את עצמך כמו שאתה והכי חשוב שאתה תרגיש טוב עם עצמך וזה יקרין כלפי חוץ
לכל אחד יש טעם וסגנון שונה וכיום יש מלא סגנונות ..
זה [נושא] תלוי [נשוא] בעיניי [מושא] מי [לוואי].
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה להעמיס בנות בטינדר
אני רוצה רק בת אחת
אבל אני לא רוצה להעמיס בנות בטינדר
אני רוצה רק בת אחת
אנונימי
אני חושבת שאם תתנהג כמו חתיך ככה תהיה
לדעתי זה עיקר של ביטחון עצמי אבל יופי זה משהו אחר
לדעתי זה עיקר של ביטחון עצמי אבל יופי זה משהו אחר
בכנות אין כזה דבר חתיך, יש אנשים שיפים יותר ויפים פחות , יופי משתנה ממדינה למדינה במדינה אחת אתה יכול להיות חתיך ובאחרת מכוער. כדי לדעת צריך תצטרך לשאול משהו שלא מכיר אותך שלא יודע שאתה שאלת... קשה
באותו הנושא: