4 תשובות
מכונת תספורת תעשה שהשערות ברגלים שלך יהיו יותר עבות ודוקרות, לא כדאי לך
וזה מפריע לך מבחינת מראה? כי שערות ברגלים לגברים זה לגיטימי
זה רק יעשה את השיערות שלך יותר קוציות ובכמויות,תעשה שעווה עם כמה שזה בהתחלה כואב זה שווה את זה
שעווה זה לא מלא כסף
אבל מה שעושה לך טוב

כן לדעתי שיער זה מגעיל גם אצל נשים גם אצל גברים אז טוב שהורדת
תעשה מה שבא לך פשוט אין לי מושג איך זה נראה כי לא הכרתי מישהו שמוריד עם מכונה אבל וואטאבר מה שבא לך פשוט