3 תשובות
כן אני תמיד אומרת למישהו שהוא פשוט לא הטעם שלי כי לא מתכוונת להגיד לו בפנים שהוא מכוער.
תכלס לא נראלי שפגשתי מישהו יפה שלא הטעם שלי
לא בהכרח מכוער
יש המון שנחשבים יפים שהם לא הטייפ
אני חושבת שזה לא עניין של מכוער פשוט לכל אחת יש טעם שונה. אני חושבת שבלונדינים עם עיניים כחולות הם מהממים פשוט לא באמת הטעם שלי.