5 תשובות
שואל השאלה:
יואוו מבאס של החיים
אנונימית
אפשר לצלם סרטון מסך, אני חושבת שזה הפיתרון העדיף. או לפרסם כפרייבט ולשלוח אז
אי אפשר לצערי
אי אפשר
אי אפשר, לכל מכשיר טיוטה משלו מעצבן רצח