16 תשובות
גזעני ומגעיל. ניסית לדבר עם מישהו מהמורים או היועצת?
זה יפה תלוי למי
כן אני ממש אוהב, שלחי לי הודעה
זה יפהה רצחח וגם לי יש כאלה ואני אוהבת את זה
אל תתייחסי לאנשים, מי שצוחק מקנא.
אני בטוחה שאת מהממת, הגזענות כלפי אסייתים באמת מדאיגה מרוב שהיא "נורמלית". אני מקווה שאת לא תצטרכי לסבול מזה
זה מאוד יפה.
סתם מגעילים אל תתייחסי
זה גזעני ברמות מה
ואגב עיניים מלוכסנות זה מהמםם
זה יפה מאוד לדעתי והם סתם ילדותיים וגזענים אל תתייחסי
תתגאי בזה
ילדה אמרה לי שהעיניים שלי ממש מלוכסנות והיא שאלה אם זה בגלל שהקוקו מותח לי את הראש כמעט הבאתי לה סטירה
שואל השאלה:
מה לעשות כדי שיפסיק לצחוק עליי?
אנונימית
אני אישית כבר לא מתייחסת ופשוט דופקת להם מבט ואני ביישנית אז הם ישר מבינם את הרמז
אין לך מה לעשות איתם ספציפית, צריך פשוט להילחם בתופעה הזו ולנסות לצמצם אותה. לא לצחוק כשרואים מישהו מותח את העיניים שלו, לא לעמוד מהצד ולהתעלם כשרואים ביטויים גזעניים כאלה ואחרים.
לא סתם יש משפט שאומר
נתעלם וזה יעלם
אישית אני חושב שזה מאוד יפה. כדי שיפסיקו לצחוק עליך את צריכה פשוט להתעלם, אם זה לא יראה שזה מעצבן אותך זה יפסק מתישהו. אבל אם לפני זה זה מדרדר למקומות כמו שיימינג, או שאת ממש מתחילה להרגיש שזה פוגע לך בבריאות הנפשית - תדוחי להורים, למחנכת, ליועצת או למוקד פניות נגד שיימינג.
קודם כל, זה גזעני ודבילי
דבר שני, זה לגמרי יפה, אל תקשיבי לאנשים טיפשים שחושבים שבדיחות גזעניות זה מצחיק.