8 תשובות
זה נראה בשבילי אותו דבר וזה גם ככה לא יעזור לי כי אני בכיתה יא' ולדעתי צריך פשוט לעשות בגרות בהיסטוריה כל הזמן פניימי וזהו
מסכימה לגמרי
גם הולכת להיות להם עבודה ענקית בנוסף לבגרויות או במקום בגרות אחת ששמעתי מהמורים שלי שהם חושבים שזה הולך להיות קשה מאוד
סתם משרד החינוך רוצה גיוון באיך להתעלל בתלמידים מסכנים
^מסכימה לגמרי 100% ולא רק היסטוריה גם ספרות תנך ואזרחות
גם הולכת להיות להם עבודה ענקית בנוסף לבגרויות או במקום בגרות אחת ששמעתי מהמורים שלי שהם חושבים שזה הולך להיות קשה מאוד
סתם משרד החינוך רוצה גיוון באיך להתעלל בתלמידים מסכנים
^מסכימה לגמרי 100% ולא רק היסטוריה גם ספרות תנך ואזרחות
אנונימית
לא יודעת, אבל כן מבאס שמשהו משתנה דווקא בשנה האחרונה שלי
אז זה לא רלוונטי אליי
בכל מקרה בטח לעבודות הגשה יהיו דרישות גבוהות שעדיף כבר מבחן
אז זה לא רלוונטי אליי
בכל מקרה בטח לעבודות הגשה יהיו דרישות גבוהות שעדיף כבר מבחן
שואל השאלה:
ברגע שיש כמות של עבודות, במקביל למבחנים, כשהעבודות חלקן קבוצתיות ושכנראה הן יותר קשות ממבחנים
זה הרבה יותר לחוץ
ברגע שיש כמות של עבודות, במקביל למבחנים, כשהעבודות חלקן קבוצתיות ושכנראה הן יותר קשות ממבחנים
זה הרבה יותר לחוץ
אנונימית
שואל השאלה:
לא תמיד אבל הפנימיות בהכרח יותר קלות
לא תמיד אבל הפנימיות בהכרח יותר קלות
אנונימית
שואל השאלה:
הכמות חומר היא אותה כמות
וזה תלוי מאוד במורה
יש מורים שלא מתחשבים והם יותר קשוחים מאיך שמשרד החינוך בודק
הכמות חומר היא אותה כמות
וזה תלוי מאוד במורה
יש מורים שלא מתחשבים והם יותר קשוחים מאיך שמשרד החינוך בודק
אנונימית
גם לדעתי, עבודות זה סתם מעצבן, במיוחד כשזה בקבוצות. אני אישית מסיים השנה ומאוד שמח שלא נאלץ לסבול מהתוכנית החדשה הזו, אני בטוח שהיא רק תפגע בתלמידים שיכולים להיות חזקים במקצועות השונים אם רק תהיה בהם בחינת בגרות רגילה.
זה מעצבן אותי שזה עבודות קבוצתיות. ככה, אם אחד לא עושה את חלקו כפי שצריך, כולם נכשלים. אם היה מדובר בעבודות לבד, אז כל אחד היה נמדד בהתאם לכישוריו.
גם השנתון שלי יהיה הראשון שיעשה את זה...
ראיתי גם שארגון המורים לא מחבב במיוחד את הרפורמה הזו ואף יצא בקמפיין נגדה
גם השנתון שלי יהיה הראשון שיעשה את זה...
ראיתי גם שארגון המורים לא מחבב במיוחד את הרפורמה הזו ואף יצא בקמפיין נגדה
באותו הנושא: