11 תשובות
בית ספר זה זבלק אמיתי באמא שלי
תבקש לצפות בזום
שואל השאלה:
לא עובד ככה... הטקס ב8, המתכונת ב8:45 וחובה להגיע פיזית ב8 לטקס
שואל השאלה:
ברור שאמרתי, אבל המחנכת והרכזת פשוט מתעלמות מזה
שואל השאלה:
השאלה היא אם זה חוקי להוריד ציון על זה, לא מה לעשות
תערב את ההורים
שואל השאלה:
לא עשו כלום
שואל השאלה:
צעקו עליי ללכת
תגיד שאתה מאוד רגיש ואתה לא מסוגל להקשיב לדיבורים בנושא השואה ועל פי כך לא תהיה מרוכז בבחינה
שואל השאלה:
הטקס נגמר ב8:45 והמתכונת מתחילה באותה השעה. והטקס אמור להיות עצוב אז אני לא רוצה לבוא. אי אפשכר להתרכז ככה אחר כך
אז תגיע אין לך באמת ברירה