4 תשובות
לא הייתי שם, אבל אני מניחה שהרעיון הוא להכיר אנשים מכל הכולם
רק עם ילדים מחו"ל, לא הכרתי מישהו מהארץ
אנונימית
שואל השאלה:
התחברת גם עם ילדים מחו''ל?
התחברת גם עם ילדים מחו''ל?
אנונימית
הייתי בסאמר סקול בלונדון, הם עושים מפגשי חברה לפני שנכנסים לסאמל סקול עצמו, ואני התחברתי למלא שם, ועד עכשיו אני איתם בקשר, במפגשי חברה מדברים אחד עם בשני הרבה, אנגלית, עברית, כל שפה אחרת, לרוב אנגלית, ודווקא התחברתי די מהר...
אנונימית
באותו הנושא: