4 תשובות
כדי שלי ידעו איזה אנונימי זה
כי בא להם, לשמור על אנונימיות
כי יש שאלות שלפעמים מביכות את אותו שואל לשאול גם אם את לא רואה את השאלה בתור מביכה, אבל הוא ספציפית רואה אותה כמביכה אז הוא מעדיף לשמור על אנונימיות.
תתפלאי יש לי פה הרבה חברים שמכירים אותי במציאות ויודעים את המשתמש שלי בסטיפס אין מצב שאני רוצה שידעו מה הדעות שלי וגם יש פעמים שאני אומר דעה שלי אז תוקפים אותי בפרטי וגם לזה אין לי כוחות אז רושם באנונימי
אנונימי
באותו הנושא: