7 תשובות
איך שראיתי שרשמו כן הוצאתי את זה ממצב סוללה חלשה
גם לטלפון אם מטעינים על סוללה חלשה זה נורא
לא. זה לא בעייה. ככה אמורים להשתמש בסוללה, זה דווקא טוב (אני מתקן טלפונים ויודע מה אני אומר)
כן. מניסיון.
אנונימי
שואל השאלה:
אוי ווי
אוי ווי
כן
כן
באותו הנושא: