41 תשובות
גם ביבי, ולו שקלו להוריד את האבטחה, אבל זה לא הזיז לאף אחד.
ואגב, גם ב2087 כשיהיו רובוטים במקום אנשים וחצי יוולדו מגברים, יהיו איומים על חיי אנשים - רובוטים.
ואגב, גם ב2087 כשיהיו רובוטים במקום אנשים וחצי יוולדו מגברים, יהיו איומים על חיי אנשים - רובוטים.
מסכימה
מסכימה עם כל מילה.
אנונימית
אני צורחת מהתגובה של הרובוטים חיים עשית לי את היום
מ.ס.כ.י.מ.ה.
מסכימה
נכון שהבן אדם עושה עבודה מחרידה ומתנהג מזעזע, אבל לאיים לרצוח??? אולי פשוט שיקום מכיסא ראש הממשלה??? זה עדיף מאשר לקחת חיים של בן אדם
אבל מה הקשר 2022, אנשים קיצוניים תמיד יהיו וזה לא קשור אפילו לאם הוא ימני או שמאלני
אבל מה הקשר 2022, אנשים קיצוניים תמיד יהיו וזה לא קשור אפילו לאם הוא ימני או שמאלני
מסכימה.
שואל השאלה:
את לא רואה שרשמתי
"האיומים של ביבי,יצחק רבין,בנט לא מוצדקים."
את לא רואה שרשמתי
"האיומים של ביבי,יצחק רבין,בנט לא מוצדקים."
לא קראתי בכלל , אבל להזכיר לכן שגם ביבי קיבול ולכם לא היה אכפת מיזה אזז ?
שואל השאלה:
אשכרה רשמתי "גם האיומים על ביבי,בנט,יצחק רבין לא מוצדקים."
אשכרה רשמתי "גם האיומים על ביבי,בנט,יצחק רבין לא מוצדקים."
ולחשוב שפעם הוא היה ניקרא הבית היהודי מה אכפת לי מה יעשו לו
מישהו יכול בבקשה להסביר לי במה מדובר?
מסכימה
אין לי כוח
מסכים. מחריד!
מה הקשר במדינת ישראל 2022
תמיד יש אנשים קיצוניים ומסוכנים לא משנה באיזו מדינה או איזו שנה
תמיד יש אנשים קיצוניים ומסוכנים לא משנה באיזו מדינה או איזו שנה
מסכימה לגמרי אבל מה השאלה בדיוק?
כל מנהיג בעולם מקבל איומים על חייו, למה זה חדשות?
נכון
אנונימית
וואו איזה פחד. ביבי קיבל מלאא איומים כאלה ולא שמענו על זה בתקשורת.
זה מה שקורה כשהתקשורת מלטפת את הממשלה.
אני ממש לא מצדיק איומים או אלימות מסוג כלשהו, אבל באמת שהשיח הזה על מסכנותו של בנט מיותר
זה מה שקורה כשהתקשורת מלטפת את הממשלה.
אני ממש לא מצדיק איומים או אלימות מסוג כלשהו, אבל באמת שהשיח הזה על מסכנותו של בנט מיותר
מצחיק הקטע של מדינה תרבותית, זו לא בדיוק הדרך בה הוא השתלט עלינו נכון?
למה?! אולי כי הוא הורס לנו את המדינה את הבריאות שלנו את הביטחון שלנו מה שלא הגיוני כאן זה אחריי כול מה שהוא עושה המדינה יושבת בשקט זה לא ההגיוני כאן!!!
מסכימה איתך לגמרי.
זה מוגזם ממש.
מדוע ? בגלל שהוא שמאלני שהעיקרון המנחה שלו הוא שצריכה להיות היפרדות, ששני העמים לא יכולים לחיות ביחד ולכן צריכים להקים מדינות נפרדות ולעזוב אחד את השני בשקט.
לנסות לרצוח בן אדם ? לאף אחד לא מגיע לחיות בפחד.
זה מוגזם ממש.
מדוע ? בגלל שהוא שמאלני שהעיקרון המנחה שלו הוא שצריכה להיות היפרדות, ששני העמים לא יכולים לחיות ביחד ולכן צריכים להקים מדינות נפרדות ולעזוב אחד את השני בשקט.
לנסות לרצוח בן אדם ? לאף אחד לא מגיע לחיות בפחד.
זה הרבה עצוב וקצת מצחיק
לא יודעת למה זה הצחיק אותי. אולי כי זה מראה כמה יש אנשים בלי שכל
לא יודעת למה זה הצחיק אותי. אולי כי זה מראה כמה יש אנשים בלי שכל
מגיע לו
אנונימית
שימות מה אכפת לי
אני מרגישה רע שלא אכפת לי שהוא ירצח :/
אנונימית
שביבי קיבל ומקבל איומים אף אחד לא כתב שאלה פה אבל פתאום הצדיק בנט מקבל התעוררתם יצבועים הא?
מה אכפת לי
ממש ממש לא אכפת לי
ואם לא שמתם לב עד עכשיו זאת לגמרי מדינה של פשיסטים
ואם לא שמתם לב עד עכשיו זאת לגמרי מדינה של פשיסטים
אנונימית
זה קורה בכמעט כל מדינה אח שלי ולא אתפלא שבכל מדינה.
זה כמו שלמה יש גנבים ורוצחים...
זה כמו שלמה יש גנבים ורוצחים...
אנונימי
אתה מדבר על זה שמדובר בחיי אדם ונכון אתה צודק חיי אדם הם מעל לכל וחשובים
אבל סליחה כשאתה מדבר על רבין ובנט שעל הידיים שלהם יש הרבה דם של יהודים לא נראה שמזיז להם לא שזה מצדיק רצח ולא שאני חלילה בעד רצח
אבל סליחה כשאתה מדבר על רבין ובנט שעל הידיים שלהם יש הרבה דם של יהודים לא נראה שמזיז להם לא שזה מצדיק רצח ולא שאני חלילה בעד רצח
אנונימית
אנונימית עעם הפשיסטים
את ימין או שמאל?
על מה המינוס סליחה שאני לא מבינה בפוליטיקה
את ימין או שמאל?
על מה המינוס סליחה שאני לא מבינה בפוליטיקה
אנונימית
תאמת לא אכפת לי מבנט
אבל זה פייר!
גם לבנט לא אכפת ממני יותר נכון לא אכפת לו מאף אחד חוץ מעצמו..
אבל זה פייר!
גם לבנט לא אכפת ממני יותר נכון לא אכפת לו מאף אחד חוץ מעצמו..
אנונימית
כאילו
אתם מבינים שמתי שאתם אומרים שהוא הורס את המדינה זה בול אותו דבר שאמרו על רבין
מי יודע
אולי משהו טוב יוצא
אתם מבינים שמתי שאתם אומרים שהוא הורס את המדינה זה בול אותו דבר שאמרו על רבין
מי יודע
אולי משהו טוב יוצא
בדיוק
אצטט אדם חכם:
https://youtu.be/atkvrrs3s8o
סתם, לא כזה חכם
https://youtu.be/atkvrrs3s8o
סתם, לא כזה חכם
תאמת תאמת ?
לא אכפת לי שיקרה לו משהו כי זה עוכר ישראל
אבל אני גם לא מרגיש שאני רע :)
לא אכפת לי שיקרה לו משהו כי זה עוכר ישראל
אבל אני גם לא מרגיש שאני רע :)
בדיוק
מי לא קיבל איומים על חיו ועוד במיוחד דרך האינטרנט
am i right fellas?
am i right fellas?