15 תשובות
אי השכלה
חד משמעית קנאה כי אנחנו מצליחים וחכמים מידי
הם גונבים לנו את כל העבודות ומנהלים את הבנקים ואת התרבות וגונבים את הכסף שלנו ויש להם אף גדול והם מסריחים והם מכינים מצות מדם של תינוקות
^ אל תשכח שאנחנו גם מתעללים בילדים חפי מפשע בעזה כי אין לנו לב
שואל השאלה:
יותר דברים שחשבו בגרמניה הנאצית
יותר דברים שחשבו בגרמניה הנאצית
קנאה כי אנחנו מצליחים הרבה חכמים
היהודים מנסים להשתלט על הכלכלה ובכללי על העולם
מי שאומר קנאה חי בסרט.
האנטישמיות התחילה לצבור תאוצה אחרי מהפכת אוקטובר, יהודים במקומות רבים הפיצו קומוניזם והאנשים שבדיוק ראו מה הקומוניסטים עשו ברוסיה נורא פחדו.
בגרמניה הייתה מהפכנית יהודיה שניסתה לעשות מהפכה, דמיינו לכם כמה שנאה הם רכשו ליהודים בגללה.
האנטישמיות התחילה לצבור תאוצה אחרי מהפכת אוקטובר, יהודים במקומות רבים הפיצו קומוניזם והאנשים שבדיוק ראו מה הקומוניסטים עשו ברוסיה נורא פחדו.
בגרמניה הייתה מהפכנית יהודיה שניסתה לעשות מהפכה, דמיינו לכם כמה שנאה הם רכשו ליהודים בגללה.
אנונימי
בגרמניה של שנות ה20 וה30 יהודי היה פותח אטליז מול אטליז של גוי אותם סוגי בשר אותם מחירים (של היהודי אפילו קצת יותר יקר) והיהודי היה מרוויח מלא ביום והגוי לא היה מרוויח! בקושי היה למרות שהיו לו מחירים טובים על בשר טרי וטעים, למה נשאלת השאלה? יהודים טובים בעסקים! בשר שהיה כמעט גמור או כבר לא טרי כמו בהתחלה היה עושה אחד פלוס אחד או מבצע כזה או אחר וככה כולם היו נכנסים לחטוף! הגוי לעומת זאת לא חשב על זה.. בשר שכבר לא היה טרי כל כך היה לוקח לעצמו הבית או זורק לפח לחיות, יהודים טובים בעסקים, טובים בכסף, טובים בכלכלה, טובים במטמטיקה, טובים בלשכנע, טובים בלדבר, עושים המון רעש יודעים לקמבן, ושם זה לא היה נהוג התנהגות כזאת חברמנית ותיחכומים שכאלה. עכשיו זה לא רק עם האטליז זה ככה היה בהכל! בחניות בגדים נעלים תכשיטים מסעדות, בהכל! איפה שהיה יהודי היה אסור לפתוח כי זה פשיטת רגל מיד! והיהודים פתחו ופתחו ולגויים כבר לא היה איפה לפתוח, במקום ללמוד מאיתנו איך עושים עסקים או להחמיאי או מלכתחילה לא להכליל כי יש המון יהודים שלא טובים בזה (אהמ אני) הם התחילו לקנא ולשנוא ולהעניש זה תחילתה של האנטישמיות.
סיבה נוספת היא איום דמוגרפי.
מאות אלפי יהודים (רובם עניין וחסרי השכלה) היגרו לגרמניה, הגרמנים נורא נרתעו מגל של מהגרים במדינה שלהם אז הם גם פיתחו שנאה, האיום הדמוגרפי הסתדר מצוין עם הטענה האנטישמית שיהודים מנסים להשתלט על הכלכלה.
העובדה שכמה עשרות שנים אחר כך כמה יהודים באמת השתלטו על כלכלת רוסיה די חיזקה את הטענה הזו.
מאות אלפי יהודים (רובם עניין וחסרי השכלה) היגרו לגרמניה, הגרמנים נורא נרתעו מגל של מהגרים במדינה שלהם אז הם גם פיתחו שנאה, האיום הדמוגרפי הסתדר מצוין עם הטענה האנטישמית שיהודים מנסים להשתלט על הכלכלה.
העובדה שכמה עשרות שנים אחר כך כמה יהודים באמת השתלטו על כלכלת רוסיה די חיזקה את הטענה הזו.
אנונימי
שואל השאלה:
אם כבר נלך אחורה, תחילת האנטישמיות (למי שמאמין) התחילה במגילת אסתר.
עם אחשוורוש
אם כבר נלך אחורה, תחילת האנטישמיות (למי שמאמין) התחילה במגילת אסתר.
עם אחשוורוש
^או יותר נכון ביצחק וישמעל אבל ביקשת דברים שחשבו בגרמניה הנאצית.
שואל השאלה:
^נכון נכון ועזרתם/ן לי מאוד
סתם הזכרתי את זה (:
^נכון נכון ועזרתם/ן לי מאוד
סתם הזכרתי את זה (:
^שמחה לשמוע שזה עזר לך ;) 3>
הם לא אומרים כזה דבר כי רוב היהודים הם לא עשירים כמו שגם רוב הלא יהודים הם לא עשירים. בארה"ב לאדם הממוצע יש את אותם דברים לא משנה אם הוא יהודי או לא, לכמעט כולם יש בית, לכמעט כולם יש מכוניות והמשכורות שם מאוד גבוהות.
אנונימי
באותו הנושא: