8 תשובות
למה אבל?
להתרחק לאט לאט
לאותת בעדינות
פשוט להתרחק לאט לאט פחות ליזום פחות להיפגש פחות לענות
למה לנתק. אפשר להמעיט את הקשר שלא תדבר איתו ותסנן אותו אבל אם תנתק לו את הקשר בפרצוף זה יפגע בו מאוד...
שואל השאלה:
הוא פשוט רב מלא בקבוצת חברים שלנו באמת כל שבוע על שטויות ואגו , כל העולם סובב סביבו, לא יכול לקבל דעה וזהו הוא חוסם אותי כל הזמן שריב ואז חוזר ומתנצל
שואל השאלה:
אז נמאס לי
תגיד לו שאתה רוצה שישנה את ההתנהגות שלו כי זה נורא מפריע לך. כנראה שאז הוא יריב איתך ויתעצבן. ומעכשיו תתעלם ממנו לגמרי.
יש שתי אופציות וזה תלוי איזה סוג בן אדם הוא ואיזה סוג בן אדם אתה.
הראשונה - פשוט להגיד לו בצורה עדינה שאתה לא מעוניין להמשיך את הקשר הזה. אתה יכול להסביר שככה אתה פשוט מרגיש או שאתה בתקופה שפחות מתאים לך הרבה קשרים.
זאת גישה שמתאימה לאנשים שמסוגלים לקבל אמת ולאנשים שמסוגלים להגיד אמת.

גישה שניה לאלה שיותר קשה להם עם אמת זה פשוט בהדרגתיות להתחיל לענות יבש ולסנן הרבה זמן עד שהאדם יבין שאתה לא בקטע של לתחזק את הקשר.