10 תשובות
לא. חובה לציית רק לעניין הצגת רישיון נהיגה.
בכל מקום יש חובה לציית לשוטר במדים
אין קשר בין עבודות סלילה או עצירה
שואל השאלה:
זו לא אחת מהתשובות^^
אנונימית
אז תשובה א.
שואל השאלה:
תשובה ד שטותית, אל תתייחסו לזה שאין אותה
אנונימית
מה זה תשובה ד?
אנונימית
שואל השאלה:
יש פעמיים כן...
אנונימית
כן