20 תשובות
תלוי
בגדול לא
אלא אם כן ממש אובססיבי
אה, לא יוריד
תלוי
רוב הסיכויים שכן אם הוא אובססיבי ברמות לזה
שואל השאלה:
תגדירו אובססיבי ברמות?
וויב זה אדם שאוהב את תרבות יפן, בלי קשר אין סיבה שיוריד אלא אם כן זה ברמה של ממש מביך
#0
שיש לו וואייפוז או וואטאבר ושהוא מדבר ביפנית לא בצחוק ושהוא מוכן לדבר רק על זה כל הזמן
אין באתרנו גזענות לדוברי יפנית!! אני מבקש.ת!
לא מפריע לי
^^^לא אם הוא יפני ודובר יפנית!!
אם הוא משתמש ביפנית ברנדומליות למרות שזו בכלל לא השפה שלו נגיד דופק מילה ביפנית באמצע משפט בעברית כי הוא חושב שזה חמוד או משהו
שואל השאלה:
well אני אלמד יפנית בעתיד
שואל השאלה:
אוי אני עושה את זה עם חברים שלי (*
אם אני למדתי על תרבות יפן דרך אמנות לחימה שאני מתמקצע בה שנים(קיוקושיקאי מצושימה) ועל הדרך למדתי יפנית בסיסית אני מוגדר כמה שזה לא יהיה?
שואל השאלה:
כל עוד אתה מתחבר לתרבות יפן אז כן
לא
שואל השאלה:
אדם שרואה אנימה
רק אם הוא weeb ויש לו ווייב