12 תשובות
לא
כן אבל אתה מתכוון רק לתכונה אחת שהיא תכיל אותך מה עם שאר הדברים ?
לא
לא
לא
לא
זה בסדר גמור אבל תמיד צריך לצאת מאיזור הנוחות, אבל רק אם זה ברמה שאתה יכול להתמודד איתה. אני יצאתי עם מישהו שהיה טיפוס יותר חברתי ממני ובהתחלה היה לי קשה שהוא מנשק אותי מול אנשים וכאלה אבל זה בהחלט עזר לי.
לא
אני בול כמוך
אני בול כמוך
לא היא תבין אותך יותר אין בזה בעיה
פליז תענו
קישורים מצורפים:
אנונימית
לא, זה ממש הגיוני.
אם אתה מתחבר לאופי שלה אז למה לא
אם אתה מתחבר לאופי שלה אז למה לא
באותו הנושא: