3 תשובות
באיטליה הרמה גבוהה גם בארהב אבל מאמין ששם יותר קשה
בישראל רמה הכי גבוהה , איטליה וארהב רמה מאוד גבוהה וגרמניה פחות אבל גם נחשבת לטובה
בגרמניה יש אוניברסיטאות מעולות של רפואה! אבל התנאי קבלה לשם גם בהתאם- תחקרי קצת לבדוק איזה נחשב יותר ואיזה פחות. באיטליה הרוב הולכים ללמוד - גם כי יחסית יותר קל להתקבל לשם וגם כי זה מוכר בארץ אחרי הלימודים (צריך לעבור מבחן רישוי כמובן) וגם כי פשוט זול שם יחסית גם הלימודים וגם המחייה - לא מדברת איתך על מילאנו כן? בארהב התנאי קבלה הכי קשוחים מכל המקומות אבל הרמה של הלימודים גבוהה בהתאם- לא פחות משקשים בארץ. יש עוד מקומות שהרבה ישראלים הולכים למשל צכיה ופראג