7 תשובות
לא יהרוס לכם את החיים , אבל לא תמיד הם יודעים מה מספיק טוב בשבילך. עדיף לא לשתף
אנונימית
לחברה שלי זה הזיק האמת
לא חשובת אצלי אישית המורה שלי מכילה ועוזרת כנל גם לגביי היועצת עזרו לי ממש מבחינות לימודית ונפשית הביאו לי אפילו פסיכולוגים לבית הספר קבעו לי פגישות וממש עזרו לי
אנונימית
אני לא חושבת שזה יכול להרוס תחיים אולי יש כאלה שהמורים/יועצים לא עזרו להם במצב הזה ואמרו משהו שלא צריך
וגם לא כל היועצות יודעות באמת לעזור
וגם לא כל היועצות יודעות באמת לעזור
לי אישית לפנות לצוות ממש עזר
שואל השאלה:
פרה כפרה, איך זה הזיק לחברה שלך?
פרה כפרה, איך זה הזיק לחברה שלך?
אנונימית
לדעתי לדבר עם המורה בשיחה פרטנית (שבכל מקרה היא עושה לכולם) היא שואלת על הכל..לימודים, קשיים וכו. ספרי לה והיא תבין ותעזור לך
באותו הנושא: