14 תשובות
שואל השאלה:
אוףף הלוואי ואמא שלי הייתה מרשה לי ללכת לבד.. אני מרגישה תינוקת באמת נמאס לי
אנונימית
וואי לגמרי הייתי הןלכת איתך
בטח יש מישהו שיזרום גם סתם בשביל הכיף
לאיזה קולנוע את הולכת?
אמאלה בכיף הייתי הולכת איתך
תלכי לבד, מקסימום תכירי שם חברים חדשים
אני הייתי בודק שלוש פעמים ביום אם כבר אפשר לקנות כרטיסים וכראיתי שאפשר אנשים קנו כבר כמה עשרות כרטיסים, ילכו לשם אנשים ממש מכורים לטוונטי וואן פיילוטס ואני בטוח שהם יתלהבו למצוא עוד אנשים מכורים. אז אני יודע שזה נשמע טיפשי להכיר חברים בקולנוע אבל באמת כדי לך ללכת גם אם את הולכת לבד אני בטוח שתרגישי כאילו את מכירה שם את כולם. אל תפספסי את ההזדמנות הזאת כי אין לך אם מי ללכת
שואל השאלה:
אין לי אבא, אח שלי בן 10 אפילו לא יודע מי הם. בני דודים שלי כבר לא בגיל לשטויות האלה ואני בקושי בקשר איתם )':
אנונימית
ברב חן דיזינגוף נשארו מלא כרטיסים!
תלכי לשם לבד תאמיני לי שאת תסתדרי
להפגש עם עצמך ועוד לצאת עם עצמך "לדייט" לסרט זה מושלם אני מבטיחה לך שאת לא תתחרטיי
חוץ מזה אמא שלך לא צריכה לדעת שאת יוצאת לבד
עשיתי את זה מלא פעמים לצאת לבד לקניון לסרט לאכול לטייל בשכונה אפילו בפעמים הראשונות זה מלחיץ אולי ואז מתרגלים
בן או בת דודה? (או דוד כמובן) אח או אחות? אבא?
תהני!!
אין כמו טוונטי וואן פיילוטס 3>
שואל השאלה:
^לא הולכת אין לי עם מי /:
אנונימית
שואל השאלה:
הייתי עושה את זה אבל גם נגמרו הכרטיסים וגם אמא שלי לא הייתה מרשה לי ללכת לשם לבד
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון לוהט מהשטח!
שילמתי לאח שלי כסף בשביל שיבוא איתי! והספקתי לקנות כרטיסים לאולם השני שפתחו
אנונימית
תהניי!!!! שמחה בשבילך שבסוף הסתדר
תהניי!