14 תשובות
כן שונות
בהכל יש
עלית זה מבית שטראוס
לא . מה שרשמו. עלית חברת בת של שטראוס. זה אותה חברה בתכלס
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אכלתי משהו עם שוקולד של *שטראוס*
ואם אכלתי משהו עם שוקולד של *שטראוס*
אנונימית
תלוי מה..
יש רשימה של כל המוצרים, עם תאריכים גם של מתי. תבדקי לפי זה הכי טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
יוגורט
יוגורט
אנונימית
שואל השאלה:
יש ?
יש ?
אנונימית
יוגורט זה בסדר...
כרגע.
הם בודקים הכל עכשיו, אבל לדעתי המפעל של היוגורט לא ביחד עם המפעל של השוקולדים. כרגע הם מדברים רק על שוקולד.
כרגע.
הם בודקים הכל עכשיו, אבל לדעתי המפעל של היוגורט לא ביחד עם המפעל של השוקולדים. כרגע הם מדברים רק על שוקולד.
אנונימית
גם אני שתיתי שוקו עם שוקולית היום. אני אוכלת סרטים שזה עם סלמונלה גם.... פשוט צריך להפסיק לתקופה לצרוך את המוצרים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
כן...
אוף אבל ביוגורט יש שוקולד וזה אותה חברה לא ? משהו כזה...
כן...
אוף אבל ביוגורט יש שוקולד וזה אותה חברה לא ? משהו כזה...
אנונימית
באותו הנושא: