9 תשובות
אתה לא צודק אבל תתדבר איתה על זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא הייתי בבית בכלל. אבל עדיין לא אוהב שנכנסים לי לחדר זרים
אנונימי
לא הייתה בחדר בכלל? מה אתה מגזים אין לך שם שמים והיא לא עשתה שם קקי, אין סיבה שהיא לא תיכנס לחדר
אנונימי
לדעתי אתה צודק, אין לך מפתח לחדר אבל?
^^זה העניין היא לא שכנה שלך, אם אבא שלך סומך עליה אתה יכול לסמוך עליה גם והיא לא תבלגן לך את החדר אבל אתה יכול לדבר איתה, אבא שלך לא יונת דואר
אנונימי
אווץ, וכן, זה לא כיף, חשבת אולי לומר לה את זה ולא לאבא שלך? זה נראה לך יעזור?
לא בקטע בואי נריב, בקטע, אני לא אוהב שנכנסים לי לחדר אז כדי שנוכל לחיות שתינו בשלום תכבדי את זה
שואל השאלה:
לצערי אין מפתח.
ולתשובה מעל, זה לא משנה מה יש לי בחדר או אין לי בחדר. אם ביקשתי שלא ייכנסו אז לא נכנסים. מה תגיד על שכנים שלא מעוניינים שייכנסו לגינה שלהם ללא רשות ?
תגיד להם "אם אין לכם סמים, זה הופך את זה לבסדר ? "
אנונימי