7 תשובות
אני בדרך כלל לא קןראת אבל הפעם קראתי וואלה את נשמעת אחלה ילדה והיא לא שווה אותך תמיד היה געגוע במיוחד של אחריי קשר ארוך תמצאי לך חברות חדשות רק אל תרדפי אחריה , היא לא שווה אותך.
אנונימית
זה לגיטימי להתגעגע לאנשים שהיו קרובים עליך ואני בטוחה שזה יסתדר
שואל השאלה:
כנראה שלא.. אנחנו לא מדברות בכלל
כנראה שלא.. אנחנו לא מדברות בכלל
היא לא שווה את זה, יש לך חברות מדהימות נכון? היא *הייתה* חברה שלך, *הייתה*
מה שאומר שהיא הייתה בעבר, ועכשיו היא לא, ומה שקרה בעבר שייך לעבר.
מה שאומר שהיא הייתה בעבר, ועכשיו היא לא, ומה שקרה בעבר שייך לעבר.
בעיה שלה
שואל השאלה:
אחרי שניתקנו קשר
ניסיתי לקבוע איתה ולחדש אותו אבל היא לא זרמה
אחרי שניתקנו קשר
ניסיתי לקבוע איתה ולחדש אותו אבל היא לא זרמה
כן
אבל היא לא שווה אותך
אבל היא לא שווה אותך
באותו הנושא: