התחברות
הרשמה
עשיתי עם חברי לכיתה משימת הגשה באנגלית ואני עשיתי הכל לבד בעבודה והוא רוצה שאני אכתוב את החלק שלו בעבודה
והוא לא מוכן לעשות שום דבר בעבודה. מה לעשות איתו?
חשוב לציין שלכולם כבר יש עם מי לעשות את העבודה.
25 באפריל 2022, 17:13
שיעורי בית
כתיבה
עבודה לבית ספר
כיתה
דחוף
2 תשובות
אל תתני לו לעדות את זה. תגידי שזה ממש לא בסדר מצידו ותסבירי לו, אפ הוא לא מבין תגידי למורה
מ
מיני פרידג' של סמסונג
תדברי עם המורה ואל תעשי את שלו
ע
עדונה
באותו הנושא:
מורה יכולה לראות אם עשיתי משימה באופק ועשיתי שמירה ללא הגשה
אני עושה משימת הגשה במחשב וכבר כואגות לי העיינים, היום התאריך האחרון להגשה, ללכת לידון ולסיים את זה מחר בתקווה שיהיו
יש לי משימת הגשה באנגלית , ואני בכיתה ז3 . על העבודה אני כותב שאני בכיתה z3 או g3 ?
למה משרד החינוך חושבת שאין לנו מה לעשות אז היא נותנת לנו מלא משימות להגשה?
אם היה לי משימה באופק, ושכחתי לעשות שאלה והגשתי
זה נשמע לכם הגיוני שאחת המורות שלי כותבת לי עכשיו בשעה הזו למה לא הגשתי משימות?
יש לי מלא משימות להגשה עד סוף החודש, מה אני עושה?
יש לי משימת הגשה למחר באנגלית אשמח אם מישהו יוכל לעשות לי אותה
יש לי משימה באופק להגשה והיא בלי אפשרות לבדיקה איך אפשר למצוא את התשובות?
דחוף אני חייבת עזרה המורה נתנה משימה לעוד 10 דקות להגשה עם ציון
אני לא מצליחה לפתור תרגיל במתמטיקה וזה משימה מקוונת להגשה אפשר עזרה?