32 תשובות
להתכרבל במיטה עם חפץ דמוי אדם "?
זו בגידה לכל דבר לדעתי
גם אני ישן עם הבובה שלי נישן ביחד - לא באמת נישן ביחד יש לי חבר
thv
אני ישנה עם כרית נוספת במקום דובי, זה פשוט נוח
אנונימית
מה בעיה בזה?
חמוד
גם לי יש מיניון שישן איתי
זה בסדר לא אכפת לי
לדעתי זה מאוד חמוד הייתי מצטרף גם חחיח
אנונימי
אני לא רוה בזה בעיה
בגידה, צריך להיפרד כמה שיותר מהר ולחסל את כל המשפחה שלה ואז לבגוד בה עם החברה הכי טובה שלה כי זה מה שהיא חושבת עלי אם היא עושה דבר כזה.
אחלה
אנונימית
כלום מה הבעיה
חמוד רצח!! אני גם מצטרף אליה עם הדובי בכיף!!
אנונימי
אני בת אבל זה ככ חמודד אנשים שישנים עם דובי זה ככ מקסים בעיני
חמוד
זה חמוד ,ותלוי באיזה קטע מה מו מי
מעניין מה היה קורה אם השאלה הייתה הפוכה
אפשר להיות הדובון?
בוא נגיד ככה אם כשאני ישן אצלה אני מחליף את הדובי אז אני יודע שאני על הדרך הנכונה ואם לא אז יש פה בעיה...
חמוד וכייף גם בתור בת אני אומרת יש לי 2 קופים ודוב פנדה חמוד רצח
אני תמיד ישנה מחובקת עם כרית ובובה גדולה של עקרב:)
זה חמוד
מה אכפת להם
^מה הקשר
מה הבעיה בזה
i'
כל עוד כיף לה לחבק אותו ולא אותי
בסדרר
שיהנו זה ממש נחמד
אני ישנה עם דובי ענקי במיטה, לפעמים מחבקת אותו, לפעמים שמה עליו ראש. לא רואה בזה בושה או משהו. פשוט אם יהיה חבר, אז כנראה שגם הוא יאלץ לחבק את הדובי
מה את ילדה בת 3...
איך תיהי עצמאית אם את תלויה בדובי שלך
יואו אבל באמת הן תמיד חמודות רצח